ביום חמישי התרגשתי

בצוהרי יום חמישי האחרון הלכתי עם אשתי  לסינמה סיטי ראשון לציון . רצינו ללכת ולבלות קצת אחרי יום עבודה. ישבנו לאכול והתלבטנו באיזה סרט לצפות. האפשרויות היו "סטון" עם רוברט דה נירו ואדוארד נורטון , ו"חיים כמו שמכירים" עם קתרין הייגל וג'וש דומאל. אפשר לומר שדי קל להחליט בין השניים, הראשון סרט עם שני שחקנים מעולים שהמפגש הקודם ביניהם ( "הפריצה" של פרנק אוז ) היה מעניין מאוד. הסרט השני הוא קומדיה רומנטית מטופשת (שכן רוב הז'אנר הזה מכיל בתוכו סרטים מטופשים) עם שחקנית יפה ועוד שחקן די מיותר ( סליחה מר דומאל ). לא יודע איך הגענו למסקנה הזו, אבל החלטנו ללכת לשני. היה לנו מצב רוח למשהו קליל ומשעשע.

לא ציפיתי להרבה מהסרט, ראיתי את הטריילר לפני כמה חודשים ודי שכחתי ממנו לאחר שנגמר. בנוסף ידוע לנו שהרקורד של הייגל בקומדיות רומנטיות הוא די זוועה. אולי הסרטים מצליחים (מ- "27 שמלות" ועד "קילרים" ) אבל כל מה שאני מצאתי בהם זה שעמום אחד גדול.

אז החלטנו ללכת לסרט עם קתרין הייגל בכל זאת. נכנסנו, הסרט התחיל ותוך כמה דקות הופתעתי. קודם כל אני מוצא את עצמי לא סובל בכלל, ובעצם  די נהנה. על קתרין הייגל תמיד ממש כיף להסתכל (פשוט בחורה מדהימה), אבל היה משהו בסרט שדיבר אלינו.

בסרט הייגל היא הולי, בעלת חברת קייטרניג שתופסת תאוצה, ודומאל משחק את אריק מסר ( מבקש כל הסרט לקרוא לו רק מסר) שהוא עורך משחקי נ.ב.א. הדבר היחיד  המשותף לשתי הדמויות הללו הוא הסלידה שלהם אחד מהשני, ומנגד האהבה הגדולה שיש להם לסופי (התינוקת החמודה ביותר בעולם), שהם מתפקדים כסנדקים שלה. לאחר שההורים של סופי מתים  בתאונת דרכים הולי ומסר מגלים שהם מונו כמי שיצטרכו לגדל את סופי ( כן אני יודע סיפור די מופרך ומגוחך ). שניהם עוברים לבית של ההורים המנוחים ומתחילים בגידול התינוקת.

זה בערך כל הסיפור של הסרט הדי פשוט הזה. הוא לא ממש מתוחכם, אין בו תצוגת משחק עילאית, ועדיין מצאתי את עצמי יושב שעתיים ונהנה. מה שהדהים אותי הכי הרבה זה היה כמה סצנות שפשוט מצאתי את עצמי מתרגש.

בעוד כחודש אני הולך להפוך לאבא ( ילד ראשון ). אני ואשתי מאוד מתרגשים וכבר סופרים את הימים עד שחמודי מגיע (כן חמודי זה השם הזמני – לא השם האמיתי אל תדאגו). כל יום שעובר ההתרגשות גוברת והציפייה משגעת אותנו. עכשיו, כשישבנו בסרט, אני חושב שכל מה שחשבתי עליו הוא חמודי. כל סצנה עם סופי (שוב הילדה החמודה בעולם) גרמה לי לחשוב על בני שיבוא, כל סצנה עם הילדה הזו גרמה לי לחשוב עלי כאבא. לא יכלתי להתאפק, כשסופי עושה את הצעד הראשון שלה, תיארתי לעצמי בראש איך הוא, חמודי הולך בפעם הראשונה. כשסופי אמרה פעם ראשונה אמא, תיארתי לעצמי אותי ואת אישתי בסלון ופתאום משום מקום  ברקע שומעים " אמא". פשוט כל סצנה עם הילדה המקסימה הזו גרמה לי לחשוב עלי ועל אישתי ואיך החיים שלנו הולכים להשתנות (לטובה כמובן ) בעוד כחודש.

אז כן הסרט נגע בי וגרם לי להתרגש. הופתעתי לטובה. אני לא יכול לומר שזוהי יצירת מופת, אפילו לא יכול לומר לכם שזהו סרט טוב מאוד. מה שכן אוכל לומר,  אני חושב שכל מי שנמצא במצב שלי או שיש לו כבר ילדים יכול בכיף ללכת, לראות את הסרט ולהנות במשך שעתיים.

 

נקודה חשובה להוסיף- אם אתם חושבים אפילו לרגע ללכת לראות את "סטון" תעצרו מיד. זהו נוראי. שעמום אחד גדול ואכזבה ענקית. סרט עם שחקנים מצויינים שלא הולך לשום מקום. זה גם הסרט אם הסוף הכי נורא שראיתי זה שנים ( סצנת סיום נוראית ביותר)

 

 


פוסט זה פורסם בקטגוריה סרטים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

5 תגובות על ביום חמישי התרגשתי

  1. גיאקו הגיב:

    אתה מאוד מאוד חמוד.
    האיש היפה

  2. האיש הכתום הגיב:

    מודה לך מאוד האיש היפה.

  3. ברקן הגיב:

    1. אני גם חושב שאתה חמוד.
    2. הזכרת לי כתבה בבלייזר בערך מלפני שנתיים על השינויים המנטליים שגבר עובר במהלך הריון של אישתו (!?!?!?!!!).
    3. חמודי זה השם של התינוק של קופת חולים ושל ההוא שחותך שווארמה בשווארמה של חמודי.
    4. וזהו!
    האיש עם האף

  4. עידו המלך הגיב:

    מה קרה?
    אתה לא סופר את KNOCKED UP?

    יאללה חמודי!

    • האיש הכתום הגיב:

      לא אני לא סופר את "הדייט שתקע אותי". אחד הסרטים היותר מיותרים שיצאו לאחרונה. לא מצחיק, לא מרגש, ופשוט סתמי לחלוטין. ג'אד אפאטאו אחראי לסרטים הרבה יותר טובים מזה ( סופרבאד !!!!!).

להשאיר תגובה

